Specialisté v oboru správy a údržby nemovitostí

Facility management od a do z

Naše služby

Naším posláním je vytvářet prostředí pro úspěch

Zastoupíme vás ve sféře facility managementu tak, abyste se mohli pohodlněji soustředit na svou hlavní činnost a byznys. Postaráme se o to, aby bylo vaše zázemí ve stavu maximálního pořádku pro 100% funkčnost. Vždy hledáme nejefektivnější možné řešení pro obě strany.

Jsme schopni zajistit komplexní servis. Stačí vám jeden partner jak pro správu, tak i údržbu nemovitosti.

Zakládáme si na osobním přístupu. Jsme vaším partnerem nejen v místě výkonu servisu, ale jsme pro vás i na telefonu.

Operativně řešíme i nečekané události se snahou maximální vstřícnosti a nejkvalitnějšího možného plnění, které je v našich silách.

Historie společnosti

Stavba nové centrály dokončena a my můžeme konečně pracovat ve svém.

Od založení společností se nám daří kontinuálně růst. Připravujeme stavbu nové centrály.

Na trhu vystupujeme jednotně pod brandem AZfacility. Zaměstnáváme přes 950 zaměstnanců ve skupině.

Rozvoj divize Facility Managementu a zejména technické údržby, rozšiřujeme služby v tomto segmentu. Již se nespecializujeme jen na výkon jednotlivých služeb v rámci Facility Managementu, ale zajišťujeme také správu objektů komplexně jako celek. Vzhledem k velikosti skupiny zakládáme holding AZ Group Holding s.r.o. a začleňujeme jednotlivé společnosti do této skupiny.

Vzhledem k rozšíření klientské sítě v Ústeckém kraji o založení pobočky Ústí nad Labem, máme pokrytí téměř po celé ČR, ve službách zaměstnáváme již přes 850 zaměstnanců.

Zakládáme společnost AZfacility s.r.o. – komplexní správa objektů a začlenění do skupiny společností, vzniká vlastní dohledové centrum PCO (pult centrální ochrany).

Rebranding log AZclean, AZservices, AZfacility, firemních materiálů, polepů fleetu atd. Stěhujeme centrálu do nových a větších kanceláří a připravujeme se na založení společnosti AZfacility s.r.o.

Zakládáme společnost AZservices CZ s.r.o., přesouváme veškeré security služby do této společnosti a rozšiřujeme na komplexní bezpečnostní služby, zakládáme pobočku Brno a rozšiřujeme působnost i na Moravu.

Upevňujeme svou pozici ve středních Čechách, zakládáme pobočku Hradec Králové a nově působíme ve Východočeském kraji. Rozšiřujeme služby o ostrahu objektů (ještě pod názvem AZclean).

V lednu tohoto roku zakládáme pobočku Praha a rozšiřujeme působnost na Středočeský kraj a Prahu.

Nárůst zakázek nám umožňuje transformaci na společnost AZclean s.r.o. a rozšíření úklidových služeb na komplexní portfolio.

Začínáme fungovat jako fyzická osoba se sídlem v Liberci a působností v Severních Čechách, máme prvního zaměstnance.

Jsme rodina AZ Facility

Sloučení společnosti

Historie naší společnosti je za více než 15 let poměrně košatá. Můžete si nás pamatovat pod značkou AZclean nebo AZservices.

Od roku 2019 fungujeme pod jedním brandem – AZfacility.
Služby a jejich šíře zůstávají, značka je již jen jedna.

Proč si vybrat nás

Slušnost

Jste pro nás víc než zákazníci. Jsme si vědomi, že facility servis má přímý vliv na váš byznys.

Profesionalita

Letité zkušenosti, odborné vedení a kvalitní technologie. Poskytneme vám špičkovou podporu.

Dohled

Střežíme nejen vaše pohodlí, ale i sami sebe a kvalitu svých služeb.

ico_quotation

Naším cílem je být českou jedničkou v poskytování služeb facility managementu. Své místo na trhu budujeme více než 15 let a cesta vzhůru nás velmi těší. Díky skvělému týmu a nadstandardním vztahům
se svými klienty neztrácíme motivaci být stále lepší.

Jednatel

Martin Smolař

reference

Naši klienti

Náhradní plnění

Aktivně se zapojujeme do zaměstnávání OZP, a proto vám v rámci našich služeb můžeme také poskytnout náhradní plnění.

Takzvané Náhradní plnění vychází z §81 zákona o zaměstnanosti č. 435/2004 Sb. (Kompletní znění zákona o zaměstnanosti, Kompletní znění prováděcí vyhlášky č. 518/2004 Sb.), který jednoznačně ukládá všem společnostem, firmám či organizacím, které zaměstnávají více než 25 zaměstnanců, povinnost zaměstnávat také osoby se zdravotním postižením (OZP), a to minimálně ve výši 4 % podílu z celkového přepočteného počtu zaměstnanců.

To znamená přibližně za každou 25. osobu povinnost zaměstnat také jednu osobu se zdravotním postižením.

300+

obsluhovaných projektů

950+

zaměstnanců

200+

Klientů

15+

let na trhu

Osobní přístup a kontakt jsou pro nás základ

Pojďme si napsat nebo zavolat